FAQ

FAQ

Stratil som diaľkové ovládanie. Čo mám robiť?

V prípade straty diaľkového ovládania je potrebné vykonať premazanie riadiacej jednotky pohonu/prijímača aby sa zabránilo zneužitiu nájdeného diaľkového ovládania. Zo skúseností vyplýva, že strata diaľkového ovládania sa zväčša udeje v blízkosti, kde je brána nainštalovaná a preto je aj následne odcudzenie a možné zneužitie vysoko pravdepodobné. Chráňte svoj majetok a objednajte si servisný úkon ihneď po zistení straty diaľkového ovládania.

Poškodil som diaľkové ovládanie. Čo mám robiť?

V prípade poškodenia diaľkového ovládania odporúčame výmenu. Oprava diaľkového ovládania je nerentabilná. Nezabudnite, že pokiaľ Vaše diaľkové ovládanie prestane fungovať a nie je vizuálne poškodené, nemusí sa jednať o poruchu. Niekedy postačuje jednoduchá výmena batérie.

Čo robiť v prípade výpadku elektrického napájania.

V prípade garážovej brány je možné bránu jednoduchým úkonom odblokovať a používať v ručnom režime. Postačuje na koľajnici, ktorá je umiestnená smerom od brány k pohonu odblokovať potiahnutím za šnúrku v mieste bežca.

V prípade elektrického výpadku nemanipulujte s pohonom a po obnove napájania vráťte bránu do pôvodnej polohy.

V prípade, že sa jedná o priemyselnú bránu, je potrebné potiahnutím sa šnúry pri pohone aktivovať ručný režim a bránu je následne možné ovládať ručne za pomoci reťaze.

Zistil som poškodenie garážovej brány alebo jej časti.
Čo mám robiť?

V prípade viditeľného poškodenia s bránou nemanipulujte, aby sa zabránilo zväčšeniu rozsahu poškodenia. V prípade potreby nás kontaktujte. 

Niečo sa mi nezdá. Brána vydáva “pazvuky”, ide ťažko, nefunguje ako nová.

V takomto prípade odporúčame odbornú diagnostiku – prehliadku. V prípade potreby nás kontaktujte. 

Ako sa starať o garážovú bránu?

Garážová alebo priemyselná brána nevyžaduje špeciálnu starostlivosť. Na základe skúsenosti odporúčame 1x ročne realizovať odbornú servisnú prehliadku aby sa zabránilo zvyšovaniu opotrebenia a predchádzať tým prípadným poruchám. Včasným servisným úkonom ušetríte nemalé prostriedky odstránením prípadnej vznikajúcej poruchy. Pravidelnými servisnými prehliadkami je možné niekoľkonásobne predlžiť životnosť brány.

 

Pri vysoko zaťažených bránach, v priestoroch autoumyvárky, logistické sklady a pod. odporúčame skrátenie servisného intervalu na 2x ročne, prípadne 4x ročne.
Nefunguje brána správne, už nie je ako nová? Garážovú bránu nie je potrebné ihneď meniť za novú. Stačí ju opraviť. Objednajte si odbornú obhliadku a diagnostiku poruchy a radi Vám s jej odstránením pomôžeme.
Ing. Jaroslav Janura
Projektový manažér

Ak sa chcete o nás a našich montážach dozvedieť viac, jednoducho nám zavolajte, napíšte alebo nám zanechajte správu na: