FAQ

FAQ

Stratil som diaľkové ovládanie. Čo mám robiť?

V prípade straty diaľkového ovládania je potrebné vykonať premazanie riadiacej jednotky pohonu/prijímača aby sa zabránilo zneužitiu nájdeného diaľkového ovládania.

Zo skúseností vyplýva že strata diaľkového ovládania sa zväčša udeje v blízkosti kde je brána nainštalovaná a preto je aj následne odcudzenie a možne zneužitie vysoko pravdepodobné. Chráňte svoj majetok a objednajte si servisný úkon ihneď po zistení straty diaľkového ovládania.

Poškodil som diaľkové ovládanie. Čo mám robiť?

V prípade poškodenia diaľkového ovládania odporúčame výmenu. Oprava diaľkového ovládania je nerentabilná.

Nezabudnite, že pokiaľ Vaše diaľkové ovládanie prestane fungovať a nie je vizuálne poškodené, nemusí sa jednať o poruchu. Postačuje jednoduchá výmena batérie.

Čo robiť v prípade výpadku elektrického napájania.

V prípade garážovej brány je možné bránu jednoduchým úkonom odblokovať a používať v ručnom režime. Postačuje na koľajnici ktorá je umiestnená smerom od brány k pohonu odblokovať potiahnutím za šnúrku v mieste bežca.

V prípade elektrického výpadku nemanipulujte s pohonom a po obnove napájania vráťte bránu do pôvodnej polohy.

V prípade, že sa jedná o priemyselnú bránu je potrebné potiahnutím sa šnúry pri pohone aktivovať ručný režim a bránu je následne možné ovládať ručne za pomoci reťaze.

Zistil som poškodenie garážovej brány alebo jej časti. Čo mám robiť?

V prípade viditeľného poškodenia s bránou nemanipulujte aby sa zabránilo zväčšeniu rozsahu poškodenia. V prípade potreby nás kontaktujte. /odkaz na kontakty/

Niečo sa mi nezdá. Brána vydáva “pazvuky”, ide ťažko, nefunguje ako nová.

V takomto prípade odporúčame odbornú diagnostiku – prehliadku. V prípade potreby nás kontaktujte. /odkaz na kontakty/

Ako sa starať o garážovú bránu?

Garážová alebo priemyselná brána nevyžaduje špeciálnu starostlivosť. Na základe skúsenosti odporúčame 1x ročne realizovať odbornú servisnú prehliadku aby sa zabránilo zvyšovaniu opotrebenia a predchádzať tým prípadným poruchám. Včasným servisným úkonom ušetríte nemalé prostriedky odstránením prípadnej vznikajúcej poruchy. Pravidelnými servisnými prehliadkami je možné niekoľkonásobne predlžiť životnosť brány.

Pri vysoko zaťažených bránach, auto umyvárne, logistické sklady a pod. odporúčame skrátenie servisného intervalu na 2x ročne, prípadne 4x ročne.

Nahlásiť servisnú prehliadku – /odkaz na kontaktný formulár a logá na sociálne siete sem/

 

 

Ak sa chcete o nás a našich montážach dozvedieť sa viac jednoducho nám zavolajte, napíšte alebo nám zanechajte správu na: